Assemblea de socis i sòcies a Sagunt

El proper dissabte  23 de maig tenim una jornada completa a Sagunt, el Camp de Morvedre.

Pel matí a les 9:30 ens trobarem a l'estació de Sagunt, fins a les 11:00 podrem gaudir d'un dels patrimonis més important del nostre país i com diferents civilitzacions han anat deixant el seu llegat,    esmorzarem i després les persones sòcies  a les 11:45h en primera convocatòria i a les 12.00:h en segona convocatòria,  ens dirigirem a l’Aula 2 del CENTRE CULTURAL MARIO MONREAL, C/ Roma 9 de Sagunt (Camp de Morvedre).  

L'Assemblea és l'organisme de màxim poder de l'associació i és el moment en que els socis i les sòcies tenen la veu i el vot per avaluar  la gestió de l'any que ha passat i aprovar els objectius i les propostes  d'aquest any.

 Després, cap a les 14:00 hores anirem a dinar de cabasset a Sagunt. 

 A la fitxa tindreu els detalls de la jornada i al full d'inscripció us hi  podeu apuntar.





Imatges de la jornada: 

Visita de Sagunt, assemblea ordinària i manifestació en suport de la vaga indefinida.

Visita de Sagunt









Assemblea ordinària







Manifestació a València





Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Caminada per l'Alacantí i homenatge a Gràcia Jiménez i Tirado

Previsió d'activitats 2026

Caminada per la Marina Alta