Assemblea de socis i sòcies a Sagunt
El proper dissabte 23 de maig tenim una jornada completa a Sagunt, el Camp de Morvedre.
Pel matí a les 9:30 ens trobarem a l'estació de Sagunt, fins a les 11:00 podrem gaudir d'un dels patrimonis més important del nostre país i com diferents civilitzacions han anat deixant el seu llegat, esmorzarem i després les persones sòcies a les 11:45h en primera convocatòria i a les 12.00:h en segona convocatòria, ens dirigirem a l’Aula 2 del CENTRE CULTURAL MARIO MONREAL, C/ Roma 9 de Sagunt (Camp de Morvedre).
L'Assemblea és l'organisme de màxim poder de l'associació i és el moment en que els socis i les sòcies tenen la veu i el vot per avaluar la gestió de l'any que ha passat i aprovar els objectius i les propostes d'aquest any.
Després, cap a les 14:00 hores anirem a dinar de cabasset a Sagunt.
A la fitxa tindreu els detalls de la jornada i al full d'inscripció us hi podeu apuntar.
Imatges de la jornada:
Visita de Sagunt, assemblea ordinària i manifestació en suport de la vaga indefinida.
Visita de Sagunt
Assemblea ordinària




















Comentaris
Publica un comentari a l'entrada